Politica de Confidentialitate

Bursa de Reclama nu colecteaza nicio informatie cu caracter personal de la utilizatori si adera la bunele practici cu privire la confidentialitate, create de catre Biroul de Publicitate Interactiva (IAB).
Bursa de Reclama garanteaza caracterul anonim al datelor pe care le colecteaza pentru clientii sai. Datele obtinute pe parcursul procesului de cercetare nu vor fi divulgate (partial sau total) nici unui tert.

Bursa de Reclama este un provider de solutii tehnologice – alaturi de solutia de ad serving pe care o pune la dispozitia Publisherilor si a Advertiserilor, Bursa a dezvoltat un instrument de masurare a vizibilitatii reclamelor, menit sa optimizeze campaniile Advertiserilor.
Informatiile colectate de Bursa de Reclama pentru un anumit client apartin de drept acelui client si sunt utilizate strict cu scopul de a personaliza reclamele servite unui utilizator sau pentru a masura in ce masura o reclama este vizibila si durata vizibilitatii sale.

1. Politica de ad serving

1.1. Cookie-uri
Bursa de Reclama strange informatii despre utilizatori prin intermediul cookie-urilor.
Bursa de Reclama utilizeaza cookie-urile pentru a personaliza continutul cu care interactioneaza utilizatorul pe un site anume, in scopul de a imbunatati experienta utilizatorului.
Bursa de Reclama nu foloseste cookie-uri pentru a identifica un utilizator, iar aceasta tehnologie nu poate dauna sistemului sau fisierelor detinute de catre un utilizator.

1.2. Utilizarea datelor
Bursa de Reclama permite clientilor sai sa foloseasca informatiile anonime colectate, in vederea personalizarii reclamelor cu care un utilizator interactioneza pe site-urile vizate de catre Advertiser
Pentru a oferi reclame targetate utilizatorilor, Bursa de Reclama se va folosi, temporar, de informatii tehnice si comportamentale impersonale (informatii care nu au caracter personal si nu pot identifica un utilizator), informatii care permit crearea de segmente de audienta.

1.3. Divulgarea informatiilor
Bursa de Reclama nu ofera Advertiserilor nicio informatie cu caracter personal, cu privire la utilizatorii care au interactionat cu o reclama targetata.

2. Politica de masurare a vizibilitatii reclamelor

Sistemul de masurare a vizibilitatii reclamelor, apartinand Bursei de Reclama este utilizat strict cu scopul de a determina daca o reclama este vazuta de catre un utilizator si durata vizibilitatii sale de catre un utilizator.

2.1. Cum functioneaza ?
  • Bursa de Reclama foloseste un cod javascript, care este activat de browser-ul vizitatorului unui site.
  • In functie de tipul de banner, script-ul desfasoara o analiza a codului intern al paginii pentru a identifica bannerul care trebuie masurat, dimensiunile acestuia si pozitia in pagina. De asemenea, script-ul inregistreaza daca utilizatorul a utilizat mouse-ul sau tastatura, in ultimele X secunde.
  • Sunt inregistrate dimensiunile ecranului, ale browser-ului si ale paginii cu scopul de a determina gradul de vizibilitate al reclamelor.
  • Atat URL- ul paginii curente cat si cel al paginii anterior accesate (referrer) sunt intregistrate.
  • Cookie-ul Bursei de Reclama contine doar un Id Bursadereclama, utilizat in vederea de-duplicarii contactelor publicitare.
  • Id-ul campaniei si id-ul de localizare a reclamei sunt oferite script-ului de catre ad server.
  • Cheile de cautare sunt analizate
  • Adresele IP sunt stocate in baza de date a Bursei de Reclama


2.2. Nu se inregistreaza
  • Bursa de Reclama nu inregistreaza nicio informatie privata despre utilizator.
  • Simbolurile introduse de catre un utilizator (parole, formulare online) nu sunt inregistrate.
  • Comportamentul utilizatorului sau istoricul vizitelor realizate nu sunt pastrate in cookie-ul Bursei de Reclama.


2.3. Confidentialitate
  • Bursa de Reclama desfasoara masuratori cu caracter anonim pentru Agentii si Publisheri.
  • In baza de date a Bursei de Reclama nu se pastreaza nicio informatie de identificare personala.
  • Datele preluate de script-ul Bursei de Reclama sunt strict confidentiale.
  • Bursa de Reclama face tot posibilul pentru a se asigura ca toate datele sunt pastrate pe servere securizate.
  • Datele apartin clientului Bursei de Reclama, in baza solicitarii de inregistrare realizate de client.
  • Bursa de Reclama nu transfera nicio informatie cu privire la vreun tert, fara a obtine in prealabil consimtatmantul explicit al detinatorului informatiilor respective (clientul).


"Opt-Out"



1. Stergere Profil

Daca doriti ca datele stocate de Bursa de Reclama despre comportamentul dumneavostra online sa fie sterse dati click pe butonul de mai jos. Un cookie nou va fi setat pe calculatorul dumneavoastra iar datele stocate anterior nu vor mai fi legate de acest browser.


2. Opt-Out

Daca nu doriti ca Bursa de reclama sa colecteze si sa foloseasca date despre comportamentul dumneavostra online pentru a va livra publicitate targhetata comportamental, dati click pe butonul de mai jos. Un cookie nou va fi setat pe calculatorul dumneavoastra.


3. Opt-In

Daca ati ales ca Bursa de reclama sa nu colecteze date despre comportamentul dumneavostra online pentru a va livra publicitate targhetata comportamental si doriti resetarea acestei optiuni dati click pe butonul de mai jos.



Daca optati sa refuzati a va fi livrata publicitate targetata comportamental nu inseamna ca nu veti mai primi nici un fel de reclama pe Internet. Mai exact, inseamna ca reclamele pe care le veti vedea pe website-uri se poate sa nu mai fie adaptate intereselor si preferintelor dvs, pe web-browserul pe care il folositi. Refuzul publicitatii targetate comportamental nu va afecta alte servicii care folosesc aceeasi tehnologie (denumita "cookie") cum ar fi de exemplu: email, preferintele pentru cosul de cumparaturi online si gazduirea sau incarcarea de fotografii. Puteti administra preferintele pentru cookie-uri din setarile de confidentialitate ( Privacy Settings) ale browserului pe care il folositi. Insa trebuie sa stiti ca, prin stergerea cookie-urilor in browser, se pot sterge si preferintele pe care le-ati setat pe acest site.