Cum Functioneaza

Misiunea Bursei de Reclamă este crearea unei pieţe transparente şi corecte de publicitate online.

Punem la un loc sute de publisheri, inclusiv deţinătorii celor mai mari site-uri din România şi sute de advertiseri, inclusiv cele mai mari agenţii şi companii din ţară care doresc să tranzacţioneze publicitate online. Astfel, preţurile sunt stabilite corect, pe baza raportului dintre cerere şi ofertă.

Folosim algoritmi avansaţi pentru tranzacţionarea fiecărui spaţiu publicitar din reţea. Pentru fiecare banner afişat, luăm în calcul criterii precum specificul şi calitatea campaniei de publicitate online, specificul şi calitatea zonelor publicitare, astfel încât să asigurăm întâlnirea cererii cu oferta în cele mai bune condiţii. Rezultatul: sistemul de tranzacţionare de pe Bursa de Reclamă asigură maximizarea veniturilor pentru publisheri şi, în acelaşi timp, optimizarea costurilor de publicitate online pentru advertiseri.

Preţurile pentru publicitatea online sunt stabilite prin licitaţii electronice, după principiile GSP (Generalised Second Price). Asta înseamnă că sistemul va afişa reclamele advertiserilor care au ofertele cele mai mari la publicitatea online, însă la preţurile corecte, adică cele oferite de următorii clasaţi. Sistemul încurajează un comportament de fair-play din partea advertiserilor, care vor fi stimulaţi să divulge preţul maxim pe care-s dispuşi să-l ofere, însă vor plăti efectiv sume mai mici, în funcţie de ofertele concurenţilor.

Bursa de Reclamă acceptă atât campanii de publicitate online cu plata la mia de afişări (CPM), cât şi campanii cu plata la click (CPC). Acestea concureză între ele, pentru a asigura cea mai bună expunere advertiserilor cu cele mai bune oferte, cât şi venituri mari pentru publisheri. Pentru a ajunge la cele mai bune rezultate, folosim criterii avansate de targetare:
  • targetare geografică
  • targetare demografică: după vârstă şi sex
  • targetare contextuală: după specificul paginilor web


Bursa de Reclamă acceptă cele mai populare formate de bannere, care respectă standardele de publicitate online ale IAB. Vezi aici tipurile de bannere acceptate De asemenea, sunt acceptate bannerele text şi video, dar şi reclame în newsletter.
Bursa de Reclamă asigură o piaţă transparentă pentru tranzacţionarea publicităţii online.

1

Publicitate online la preţuri corecte

Fiecare banner este afişat în reţeaua Bursa de Reclamă în urma unei licitaţii electronice. Astfel, asigurăm optimizarea costurilor de publicitate online pentru advertiseri şi maximizarea veniturilor p...
citeşte mai mult
2

Cum îţi poţi face reclama

Bursa de Reclamă acceptă campanii de publicitate online cu plata la mia de afişări (CPM) şi cu plata la click (CPC). Preţurile sunt stabilite prin licitaţii electronice, pornind de la {0} euro/mia de ...
citeşte mai mult
3

Administrare şi control pentru publicitate online

Bursa de Reclamă este un sistem complet automatizat care-ţi oferă acces la statistici în timp real despre tranzacţiile cu publicitate online şi îţi permite să modifici oricând setările conturilor....
citeşte mai mult
4

Câştigi bani din recomandări

Bursa de Reclamă a implementat un sistem de referral pentru publicitate online. Înregistrează-te aici şi îţi dăm 90% din profitul pe primul an pe care-l obţinem de la fiecare client (advertiser sau pu...
citeşte mai mult
5

Îţi creşti traficul pe site

Prin Bursa de Reclamă îţi poţi promova gratuit site-ul. Poţi folosi spaţiile pentru care nu există campanii de publicitate online plătite în sistemul de banner exchange. Vei câştiga euroNeţi (moneda v...
citeşte mai mult